גולד ליין ספנות משיקה קו גלנוע חדש לטורקיה
לוח הפלגות
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
ייצוא
מהארץ
ייבוא
לארץ

גולד ליין ספנות משיקה קו גלנוע חדש לטורקיה

קו הגלנוע החדש מספק פתרונות לכל סוגי המטענים ללא צורך במכולות. הקו פוקד את הנמלים איזמיר ואשדוד ומאפשר למטענים להגיע בזמן שיא ארצה ובפריקה ישירה למשאית. ברוריה יעיש-לוי, מנכ״לית גולד ליין ספנות: זיהינו את המצוקה והחלטנו למצוא פתרון ליבואנים
22.02.22 / 07:59
מטענים על גבי סיפון האנייה
22.02.22
מטענים על גבי סיפון האנייה

חברת ״גולד ליין ספנות״ מרחיבה את פעילותה השוטפת בטורקיה ומשיקה השבוע קו גלנוע חדש בפקידה שבועית לכל סוגי הסחורות. הקו החדש פוקד את הנמלים איזמיר ואשדוד ומאפשר למטענים להגיע בזמן שיא ארצה ובפריקה ישירה למשאית, ללא צורך במכולות.

 

ברוריה יעיש-לוי, מנכ״לית גולד ליין ספנות: ״קו זה נועד לתת מענה לפעילות השוטפת והגדלה שלנו בשוק הטורקי. זיהינו את המצוקות הקיימות בשרשרת האספקה מנמלי טורקיה ואת הביקוש הגובר משם והחלטנו למצוא פתרון ליבואנים. הקו החדש שהשקנו מעניק פתרון מהיר וישיר ליבואנים מנמל איזמיר״.

 

חברת TFC - תואם שילוח ועמילות מכס בע״מ אמונה על הלווי התפעולי של התהליך. מחברת גולד ליין ספנות נמסר כי האניות שהגיעו תופעלו במהירות, מקצועיות ויעילות ולשביעות רצונם של הלקוחות. 

 

לדברי רותם זומרפלד משווק הקו: ״הלקוחות מעריכים את השירות והמהירות של הקו. השירות יכול לחסוך ליבואנים גם כסף וגם כאב ראש. הסחורה נפרקת ישירות למשאית ומשם ללקוחות. בנוסף אנחנו יכולים באמצעות אניית הגלנוע, לתת פתרונות יצירתיים גם למטענים לא קונבנציונליים וגם למטענים שיגרתים״.

 

 

הרשם לקבלת הטבות ועדכונים