חברת DSV תשתף פעולה עם פלטפורמת shipit.to בישראל
לוח הפלגות
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
ייצוא
מהארץ
ייבוא
לארץ

חברת DSV תשתף פעולה עם פלטפורמת shipit.to בישראל

שיתוף הפעולה בין חברת הלוגיסטיקה והשילוח לבין הפלטפורמה למעקב אחר סחורות בשרשרת האספקה מציע ללקוחות מערכת עצמאית המאפשרת מעקב רציף בזמן אמת אחר סחורות וניטור המיקום ומצבה של כל יחידה
04.05.20 / 11:30
חברת DSV תשתף פעולה עם פלטפורמת shipit.to בישראל
04.05.20
חברת DSV תשתף פעולה עם פלטפורמת shipit.to בישראל

חברת DSV וחברת הסטרט-אפ הישראלית shipit.to, חתמו על הסכם בלעדיות בישראל. נציין כי מערכת shipit.to נמצאת בשימוש לקוחות DSV כבר מספטמבר 2018.

 

כאמור, השירות מאפשר לכל חברה, ללא תלות בגודלה, להצטרף למהפכת ה-IoT בהתבסס על מערכת הבינה המלאכותית ועוקבי ה-IoT של shipit.to. שירות זה משלים את שירותי שרשרת האספקה שמציעה חברת DSV, מהחברות המובילות את תחום השילוח בעולם, ומציע ללקוחות פתרונות מתקדמים.

 

המוצר פותח על בסיס צורך של מגוון חברות מתחומים שונים לפתרון אפקטיבי לשקיפות בשרשרת האספקה ויכולת התמודדות עם מצבים של חוסר וודאות בשרשרת האספקה. הכלים והנתונים הקיימים היום מוגבלים ומנהלי שרשרת האספקה בארגון נאלצים להתבסס על תהליכים ידניים שאינם יעילים.

 

השירות תוכנן להיות פשוט ונגיש תוך הסרת החסמים הרבים לאימוץ פתרון שכזה בענף הלוגיסטיקה - עלות ליחידת מטען, שינוע חוזר, הרתיעה מהתקנת חומרה והצורך בהתממשקות עם המערכות הקיימות של הארגון. על ידי התגברות על מכשולים אלו והנגשת יכולות רבות נוספות, השירות מאפשר למנהלי שרשרת אספקה לנתח את צרכי שרשרת האספקה, לחזות סיכונים ולתרום לתהליכי קבלת ההחלטות על מנת להתמודד עם סיכונים אלו.

 

״הסכם זה מחזק את מעמדנו כחברה המובילה חדשנות בכלל ובפרט חידושים טכנולוגיים בלוגיסטיקה וניהול שרשראות אספקה״, מסביר אופיר ברונהיים, מנהל חדשנות, DSV ישראל. ״החזון של אלפרטון לדיגיטליזציה של שרשראות אספקה תואם את האסטרטגיה של DSV בתחום. לפי שביעות הרצון של הלקוחות שכבר נהנים משירות זה עם shipit.to אני בטוח שביחד אנחנו יכולים לספק את אותה רמת שקיפות לשרשרת האספקה לשאר החברות בשוק הישראלי ובעולם״

 

״שיתוף פעולה עם DSV להפצת מוצרינו בישראל היא נקודת ציון חשובה עבור אלפרטון ומדגימה את המחויבות של שתי החברות ביצירת פתרונות חדשניים לתעשיות הלוגיסטיקה וניהול שרשראות אספקה״ מסר עו״ד אסי רוטברט, נשיא חברת אלפרטון בע״מ המפתחת את המוצר. ״עם אלפי משלוחים ששוגרו ונותחו ביותר מ-80 מדינות אנחנו במקום המושלם להציע ללקוחות תובנות בקשר לשרשרת האספקה שלהם בהסתמך על מידע זמן אמת. אנחנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה הקרוב שלנו עםDSV  ודרך הניסיון המשותף של שתי החברות להשפיע בצורה משמעותית על השוק הישראלי״.

 

הרשם לקבלת הטבות ועדכונים