סין: מאז ינואר נמצאו שתי אניות שהפרו תקנות IMO
לוח הפלגות
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
ייצוא
מהארץ
ייבוא
לארץ

סין: מאז ינואר נמצאו שתי אניות שהפרו תקנות IMO

מינהל הבטיחות הימית הסיני דיווח כי מצא עד כה שתי אניות במים סיניים שהפרו את תקנות הגופרית החדשות. טרם ברור אם מינהל הבטיחות יקנוס את האניות בשל ההפרות ובאיזה סכום
15.01.20 / 09:48
סין: מאז ינואר נמצאו שתי אניות שהפרו תקנות IMO
15.01.20
סין: מאז ינואר נמצאו שתי אניות שהפרו תקנות IMO

מאז תחילת ינואר 2020, מינהל הבטיחות הימית הסיני (MSA) מצא שתי אוניות במים הסיניים מפרות את תקנות הגופרית החדשות, משום שהן השתמשו בדלק שאינו תואם, כך נמסר מ-P&I CLUB.

 

על פי הפרסומים, האנייה הראשונה הייתה תחת פיקוח של מדינת הנמל בקינגדאו סין כאשר MSA אימתה את השימוש בדלק עם תכולת גופרית של 0.6777% מ״מ. האנייה השנייה עגנה בשיאמן כאשר ה- MSA גילתה שהיא שורפת דלק שאינו תואם. האנייה הייתה במעגן כמעט שישה ימים לאחר שהחליפה לדלק תואם.

 

עם זאת, ב-P&I CLUB נמסר כי סביר להניח שנשארו שאריות דלק גופרית ברמה גבוהה במערכת הדלק של המנוע משימוש קודם, וכתוצאה מכך נרשמו פליטות מעבר לסף ECA הסיני. על האנייה הוטל לנקוט בצעדים יעילים לטיהור מערכת הדלק. עדיין לא ברור אם MSA תקנוס את שתי האניות בגלל ההפרות. על פי התקנות, הקנס נע בין מינימום של 1,445 הדולר לבין מקסימום של 14,400 דולר. 

 

נזכרי כי החל מה-1 בינואר 2020, אניות המפליגות בנתיבי מים בתוך היבשת הסינית נדרשות להשתמש בדלק עם אחוז גופרית פחות מ-0.1 אחוז, ואילו אניות במי Hainan באזורי בקרת פליטה ומים אחרים נדרשות לחתוך את הגופרית שלהם ל-0.5 אחוז.

 

יתרה מזאת, אסור השימוש על ״סקראברים״ מסוג Open Loop באזורי בקרת הפליטה בסין. אניות  בינלאומיות הנכנסות למים הנמצאות בתחום שיפוט סין נדרשות לשאת דלק תואם בלבד.

 

הרשם לקבלת הטבות ועדכונים