למה אנחנו?
לוח הפלגות
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
ייצוא
מהארץ
ייבוא
לארץ

למה אנחנו?

למה אנחנו?
למה אנחנו?

TFC הינה חלק מקבוצה המעניקה פתרונות לוגיסטיים ופיננסיים מלאים בתחומי הייבוא והייצוא. יתרונה הבולט של TFC נובע מניסיון רב, איתנות פיננסית, וכלים ייחודיים הניתנים ללקוחותיה במיוחד בתחום המימון והלוגיסטיקה. יתרונות החברה מתורגמים להוזלת הליכי הייבוא והייצוא, הפחתת הסיכונים בכל אחד ממרכיבי הפרויקט והוזלת עלויות התפעול השוטפות עבור לקוחותיה. 

ניסיון: ניסיונה העשיר של TFC נובע משנים רבות של פעילות בתחום היבוא והיצוא. הניסיון הרב, העומד לטובת לקוחות החברה, מאפשר מציאת פתרונות במהלך פרויקטים מורכבים. בנוסף, שנות פעילותה הרבות של TFC מקנות לה קרדיט במערכות וחברות בישראל וברחבי העולם, ופותחת דלתות עבור לקוחות הקבוצה. 

איתנות פיננסית ומימון ספקים: בשונה מחברות אחרות, לחברת  TFC, בעזרת חברת תואם יבוא יצוא, יש איתנות פיננסית הנובעת מהון עצמי, שמשמש למימון ספקים עבור לקוחות החברה. קבלת מימון ספקים באותה החברה בה מתבצע תהליך הייבוא והייצוא, הוא ייחודי לתואם, והדבר מאפשר ללקוח להוסיף שכבת מימון חוץ בנקאי נוספת, ולהגדיל את ההון החוזר העומד לרשות החברה.

ONE STOP SHOP: TFC מאפשרת ללקוחותיה לבצע את כל הליך הייבוא והייצוא במוקם אחד במתכונת של ONE STOP SHOP. כל אחד ואחד משלבי הייבוא והייצוא זוכים למענה מקצועי ומנוסה, מרגע המימון הראשוני, עמילות המכס, פתיחת מכתבי האשראי, ביטוח המטענים, הובלה ימית/אווירת/יבשתית, מציאת מחסנים לאחסון המוצרים ברחבי העולם  ועוד מרכיבים רבים ומגוונים. ייעוץ וליווי לאורך כל שלבי הפרויקט עומדים לטובת לקוחות תואם וניתנים על ידי צוות המומחים המנוסה של הקבוצה. 

מיקור חוץ של שירותי רכש:  TFC מספקת ע"י החברה בקבוצה תואם יבוא יצוא, שירות זה  ללקוחות אשר  עבורם הליכי הייבוא והייצוא מהווים חלק משמעותי מתקציב ההוצאות. העובדה כי תואם מעניקה שירותי ייבוא וייצוא מלאים מאפשרת לחברות לוותר על הקצאת עובדים לטובת הנושא, ולמעשה לבצע OUTSOURCING  לשירותי הרכש של החברה. ניהול פרויקטים על ידי תואם חוסכת לחברה צורך בעובד מיומן שניתן להקצותו לטובת צרכיה האחרים של החברה. 

יתרונות החברה מתורגמות בסופו של הליך לדבר אחד: פרויקט ייבוא/ייצוא בעלויות נמוכות ככל שניתן, תוך הפחתה של הסיכונים ומקרי האי ודאות לאורך הפרויקט, והגעת המוצרים למקום יעדם תוך עמידה בלוחות זמנים ובקריטריונים שהציב הלקוח. 

 

הרשם לקבלת הטבות ועדכונים